Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Η αρχή του χρόνου είναι μια καλή ευκαιρία για να θέσουμε στόχους ( μικρούς η μεγάλους) και να βάλουμε σκοπό να τους πραγματοποιήσουμε.....
 Εγώ φέτος έβαλα "στόχο" να φτιάξω λίγο την φυσική μου κατάσταση..... να ξαναρχίσω να γυμνάζομαι και να χάσω κάποια περιττά κιλάαααααααααα.....
Φρίκη.....και να φανταστείς ότι ήμουν κάθε μέρα στα γυμναστήρια.....
Αποφάσισα λοιπόν να αρχίσω με γρήγορο περπάτημα και να περάσω στο τρέξιμο που τόσο μου αρέσει

Έβαλα λοιπόν στο mp3 τα τραγούδια που μου αρέσουν και ..... φύγαμε !!!



My workout list:

  1. Wisin & Yandel - Follow The Leader ft. Jennifer Lopez

  2. P!nk - Leave Me Alone (I'm Lonely)

  3. Maroon 5 - Harder To Breathe

  4. Maroon 5 - Wake Up Call

  5. Maroon 5 - One More Night

  6. Pitbull - International Love ft. Chris Brown

  7. Pitbull - Get It Started ft. Shakira

  8. Enrique Iglesias, Usher - Dirty Dancer ft. Lil Wayne

  9. Enrique Iglesias ft. Pitbull – I Like It

  10. Tonight (I'm Lovin' You) - Enrique Iglesias ft. Ludacris

  11. "Takin' Back My Love" - Enrique Iglesias feat. Ciara

  12. Ciara featuring Justin Timberlake Love Sex Magic

  13. Jennifer Lopez - On The Floor ft. Pitbull

  14. Rihanna - Only Girl (In The World)

  15. P!nk - U + Ur Hand  

Εσείς τι τραγούδια έχετε να μου προτείνετε?


2 σχόλια:

  1. BRAVO KALH ARXH,MAKARI MA MPOROYSA KAI EGO NA ERTHO MAZI SOY
    FILIA ELENH

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Womanizer" - Britney Spears
    "Disturbia" - Rihanna
    "stronger" - Kelly Clarkson
    "Sexy end i know it" - LMFAO

    Good decision. i ll start too!

    ΑπάντησηΔιαγραφή