Σάββατο, 19 Ιανουαρίου 2013

Βρώμη #1# .... για κάτι νόστιμο δυναμωτικό και χωρίς πολλές τύψεις

Αποφάσισα να προσέχω τι τρώω.... και για να χάσω κιλά , αλλά και για λόγους υγείας..... είμαστε ότι τρώμε και πρέπει να δίνουμε και ένα καλό παράδειγμα και στα παιδιά μας.... ποτέ δεν είναι αργά!!!

Έτσι λοιπόν αποφάσισα να ξεκινήσω την μέρα μου με ένα δυναμωτικό πρωινό....  με βρώμη.
Η βρώμη θεωρείται ιδιαίτερα υγιεινή τροφή. Η ανακάλυψη μετά από κλινικές έρευνες ότι η βρώμη μειώνει τις ποσότητες της "κακής" χοληστερίνης (LDL) στο αίμα την έκανε ιδιαίτερα δημοφιλή τα τελευταία χρόνια.Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους. Συνήθως παρασκευάζεται ως πλιγούρι ή ως αλεύρι. Η βρώμη τρώγεται κυρίως σε μορφή χυλού. Μπορεί όμως να χρησιμοποιηθεί και ως συστατικό σε πολλές συνταγές όπως για παράδειγμα για γλυκά, πλιγούρι, μπισκοτάκια και ψωμί. Μπορεί επίσης να καταναλωθεί ωμή. Πλέον τα μπισκότα ωμής βρώμης έχουν αρχίσει να γίνονται ιδιαίτερα δημοφιλή.

Για ένα δυναμωτικό πρωινό:

BANANA OATMEAL

Συστατικά για 2 μερίδες
 
  • 2 φλιτζάνια άπαχο γάλα
  • 1 φλιτζάνι βρώμη
  • 1 μεγάλη ώριμη μπανάνα, κομμένη σε φέτες
  • 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι
  • 1/2 κουταλάκι του γλυκού κανέλα
  • μία πρέζα αλάτι
  • λίγοι ανάλατοι ξηροί καρποί ( προαιρετικά) ή σταφίδες, ή φυστικοβούτυρο


  •  Ζεσταίνουμε το γάλα και ρίχνουμε μέσα την βρώμη ανακατεύοντας συνεχώς σε χαμηλή φωτιά. Μόλις το μείγμα γίνει σαν κρέμα (σε 5-6 λεπτά) προσθέτουμε την μπανάνα, το μέλι, την κανέλα, το το αλάτι και ανακατεύουμε ελαφρά.....
    Μπορούμε να βάλουμε λεπτοκομμένους ξηρούς καρπούς από επάνω και ίσως λίγο ακόμη μέλι αν το θέλετε πιο γλυκό.....






    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου